Mi akarok lenni?

ics , 2010.01.06. 22:06

 Aki ismer, az tisztában van azzal, hogy nem vagyok egy átlag gyerek (hogy pozitív vagy negatív irányba azt inkább ne vesézzük).

Imádok irányítani embereket. Szeretem a hatalmat. Viszonylag jól is bánok vele.

Rájöttem, hogy manapság a hatalom a média kezében van. Ezért szeretnék itt dolgozni.

Valószínűleg én vagyok naiv, ahogy elképzelem mennyire jó lehet például egy újság főszerkesztőjének lenni. (Pedig próbáltuk újság témahéten).

Mondjuk nem ártana tudni írni. Mármint szépen. Nem baj, az álmok kellenek.

Címkék: jövő munka újság én hatalom egyéniség akg 1perces téma7

 

A bejegyzés trackback címe:

https://altervilag.blog.hu/api/trackback/id/tr61652816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása