1

10. ARC kiállítás

ics , 2009.09.13. 18:09

A tegnapi napon szerencsém volt eljutni a 10. ARC kiállításra pár barátommal együtt amely szeptember 22-ig tart nyitva. Sokan panaszkodtak arra, hogy egyre rosszabbak arcok, gyengül a minősége, de én ezt nem vettem észre (ez betudható annak is, hogy életemben még csak második alkalommal jártam ARC-on). Amikor tavaly voltam - ugyanúgy a Horn-csibével - nagyon élveztem, és örültem, hogy csöppnyi országunkban is van egy olyan rendezvény ahol bárki kifejezheti - általában humorosan - a véleményét festményekben. Az is jó dolog szerintem, hogy érdeklődik ezután a közvélemény!

Az idei volt a 10. ARC, a témája pedig a restart - vagyis az újrakezdés - volt. Ezzel arra utalt vissza, hogy mit lehetett volna másképpen csinálni a húsz évvel ezelőtti rendszerváltásnál. Sok értékes pályamű érkezett, én csináltam egy top 7 válogatást, jó nézegetést (azért 7, mert az a kedvenc számom). Nem írtam semmit sem az egyes képek mellé, mert az a jó, ha egy ember saját maga értelmezi a képet, azt hozz ki belőle amit saját maga szeretne látni (és különben is: 1 kép az 1000 szó).

Number seven - Fehér Virág: Nyugi 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Number six - Poronyi Balázs: Re-Start Zrt. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Number five - Horváth Szilvia: Élmények munkanélküliség idején 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Number four - Bóta Balázs: Ősi kövek 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Number three - Lippai Tamás: UCOP 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Number two - Dáni Krisztián: Cinten molotov 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Number one - Varga Gusztáv: Határon 

 

 

 

 

 

 

 

 


forrás: arcmagazin.hu

Címkék: vélemény kultúra humor magyarország arc kiállítás top alternativitás horn csibe

 

A bejegyzés trackback címe:

https://altervilag.blog.hu/api/trackback/id/tr241379215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

turczia42 2009.09.21. 13:27:47

hallod ez a N°1 télleg nagyon lol...
xDxDxD

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása