4

Zenekar alapítás

ics , 2009.09.16. 19:50

A mai nap a mi drága csibémmel a hetedikesek egy Rock Band nevezetű játékkal vártuk. Ez egy PS3-on futó játék, minek lényege, hogy olyan mintha egy igazi együttesben zenélnének a résztvevők. Lehet benne három énekes, két gitáros és egy dobos. Miután mind a hat csibe a másik évfolyamról eljátszott egy dalt, mi is kiválasztottunk egyet levezetésképp.

Aki engem ismer az tudja, hogy imádok énekelni!!! Minden időben legszívesebben énekelnek, de sajnos ezt a körülmények nem teszik lehetővé. És még egy nem elhanyagolható körülmény: ritka szar a hangom. De mégis van bennem valami lüktetés, akarat, hogy énekeljék. Elég giccsesen hangzik, de úgy érzem közel vagyok zenéhez.

És a mai nap, amikor a reflektorok között, mikrofonba, hangfalakkal kihangosítva lehetőségem adódott énekelni, úgy éreztem, hogy nekem ez kell az életembe. Ez egy álmom. De sajnos tudom, hogy az ember álmai nem válhatnak mindig valóra.

De ettől függetlenül belegondoltam, hogy mennyire jó lenne, ha lenne egy évfolyam együttesünk. Annyira sok tehetséges zenész van az évfolyamon. Annyira sok magabiztos, jó hallású, kedves gyermek jár ide. Biztos lenne köztünk 5-10 olyan aki szívesen szerepelne egy zenekarban. Persze ez nagyon sok munkával jár, de valami olyasmit tudnánk összehozni ami NAGYON kivételes lenne... Tudom, hogy ez nagyon úgy hangzik mint Enikőnek valami motivációs szövege. Ez valószínűleg azért van, mert igaza lehet, hogy - jelen esetben - tehetség rejlik nagyon sok emberben!

Szóval ha valaki úgy gondolja, hogy igazam van, és kellene valami együttes félét csinálni azzal szívesen leülök beszélni egy félórácskára. Van nálunk sok tehetséges énekes (nem én!), billentyűs, pengetős, fúvós, vonós, dobos (ezeknek eggyé integrálása egy elég nagy feladat, ugyanis

Ja és még valami... A cikk elején írtam, hogy tökre szeretnék énekes lenni, amit jelen pillanatig fenntartok, de semmi esélye. Viszont örülök mert találtam egy mondást ami tetszik:

Ha nem tudsz szépen énekelni, énekelj hangosan 

Winston Groom

Szóval addig is hangosan fogok énekelni (bocs Wica és a mai nap után Ditke is). De lehet, hogy majd egyszer egy szép napon (most nem az EDDA dalra gondolok, sőt bocsánat: EDDA művek). Szerintetek különben megvalósíthatóak az álmok?

Címkék: zene közösség én kultúra álom idézet iskola ének irkafirka tini együttes akg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://altervilag.blog.hu/api/trackback/id/tr221386982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shanizmus azaz Kacifántos Jack .(Joe haverja) (tör · http://www.shanizmus.blog.hu 2009.09.17. 20:36:11

Igzból örülök h blog...kicsit kopi...nagyon...de legalább érted blog,tiszta jó, drága pistike, most beképzelt ribinek fogsz gondolni de tiszta gagyisztikus...enyémisaz de legalább gondolatlevezető...ti meg mindennapjaitok mindennapja...remélem belejöttök és már lesz vami olyan vélemény ami tényleg vélemény nem pedig mese...Mázéll tov!!! (am jó a cím, nagyon tisztajó)

ics 2009.09.17. 21:14:14

@Sániizmus azaz Kacifántos Jack .(Joe haverja):
Szia Sáni! Na örülök, hogy beleolvastál. Nem tom miért néznélek ribinek, de az most 8, főszerepben a blog. Nem tom mért gondolod h kopi, vagy h mi benne... Nekünk ez az ötletünk egyik amerikai barátomtól jött, de ott ez teljesen másképp (évfolyamonként van, ahova mindenkinek úgymond muszáj írnia hetente kb. egyszer, irodalom óra keretében. De az más. Mi ezt szórakozásból csináljuk, és itt jutottunk el a második lényeges pontig. Én ezt a blogot magamnak írom... Az hogy más is olvashatja nem veszem tudomásul. Örülök, hogyha valaki az évfolyamról megnézi, mert utána reagálnak rá a következő nap, és tanulunk belőle. Ezen kívül értelmes dolgokról beszélünk szünetekben. Ezek nekem pozitív dolgok. Engem nem zavar, ha valami közhelyes (legalábbis az elején). Ahogy te is írtad, reméljük belejövünk. Nem tom, h mit értesz azalatt, hogy gondolatvezető. Ha ez gondolatébresztőt jelent, akkor szerintem a miénk beleillik ebbe a kategóriába. Próbálunk sokszínűek lenni, ez eddig nm teljesen sikerült, de úgy érzem ebben is fejlődünk! Azzal meg nem tom mi a baj, h mesés. Én talán direkt hajtok is erre. Akik írják ezt a blogot tudnak komolyan is beszélni, de itt, minek? Sokkal jobb ha valami érthető, mintha túl van bonyolítva. Az, h mázéll tov, az h jön ide?
Te pedig ne légy elkeseredve a sulidtól akármennyire szar is, nem tart örökké. És hiányolom a posztjaidat, nem érezlek annyira életvidámnak, mint ah eddig sugárzott a blogodból! Szóval írásra fel, oszt jó napot.
Futok spanyolt tanulni,
i

Shanizmus azaz Kacifántos Jack .(Joe haverja) (tör · http://www.shanizmus.blog.hu 2009.09.17. 21:21:00

@ics: Szeretemhmagadnak írod, szeretem h válaszoltál, nemszeretemasulit de szeretemh nemtartörökké, szeretemh emlékeztettél...nemszeretem h egyszer nemcsak a sulinak de a szeretnemszeretnek is vége van.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása