4

A magyar pokol konyhája

P.Barney , 2009.11.03. 20:02

Az Amerikában híres TV műsor Gordon Ramsay The hell's kitchen című főzőmüsor Magyarországon is adásra került és sikerült belőle magyar sorozatot csinálni.

Aki látott már Gordon Ramsay féle műsort az tudja, hogy az milyen körülmények közt dolgoznak ott az emberek és, hogy mit kell megtenniük ahoz, hogy az övé legyen az állás. Gordon az emberekkel végig ordít, hogy mit csináljanak és, hogy mit ne. Ezenkívül Amerikában ott rendesen megvan oldva, hogy egy étteremben ők a szakácsok és, hogy Gordon mit szól a fősztjükhöz. A magyar Mesterszakács című műsorban az emberek nem csapatokban játszanak, itt csak a végeredményt értékelik és nem úgy mint a Gordon Ramsay, aki ha nem jó akkor képes kiköpni és szitkozódni. Nem erről van szó itt Magyarországon, itt a szar önfejő embereket nevelnek belőlük. Itt nem az van, hogy te mekkora sz*r vagy, hanem hogy milyen "ügyi-bügyi" vagy, hogy ezt kitaláltad, bár mégse lett jó.

Nem tudom, hogy az emberek, hogy vannak vele, de én a Gordon Ramsay féle műsort jobban szeretem és továbbra is az fog menni otthon a TV-ben nem a magyar másolat.

Címkék: tv sorozat amerika magyarország pokol ramsay gordon konyhája mesterszakács

 

A bejegyzés trackback címe:

https://altervilag.blog.hu/api/trackback/id/tr461496827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ics 2009.11.03. 21:54:08

Ügyi-bügyi nusi!!! De ezt télleg te írtad???

turczia42 2009.11.03. 22:49:06

Nem... sztem wikiFórumról másolta:D
egyébként tökre jó de nem hiszem hogy nektek van könyhátok...(cím!!)
és írj méééééég!!!

kabe96 2009.11.04. 17:42:48

Ha te írtad gratm ha nem akkor baszd meg magad. Gordonba belenéztem, nem rossz, az jó srác. A magyart nem is akarom látni...

z@lán 2009.11.04. 18:11:18

a gordon az tökre jó... én szoktam nézni :D...
a magyart meg nem láttam még és én sem akarom...
ja am grat :P
és ma csak én felejtettem el a póló pénzt (pedig hoztam) v mi volt ? mi lesz ? :D

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása