Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
11

Létezik-e ellentétes neműek között barátság?

ics , 2009.09.26. 13:14

- Pont jókor jössz, mert ez a nap legjobb része.

- Melyik az a rész?

- Az, amikor te meg én mi leszünk.

A.A. Milne: Micimackó

Amikor elmondtam a T. szerkesztőség néhány tagjának, hogy miről kívánok írni, azt mondták, hogy: NEM! Ehhez mi még kicsik vagyunk. Szerintem nem. Lehet, hogy nincs annyi tapasztalatom mint egy felnőtt embernek, de valamennyi biztosan van. Nekem is a legjobb barátom lyány (igen, Esztók). Ez kiinduló pontnak már is alkalmas. Különben is, elég sok ember véleményét hallottam erről a témáról, abból nem alakíthatok ki egy saját álláspontot?

No de, vissza a témához. Pár hete nálunk voltak anyám kollégái (Mosoly Alapítvány) és náluk is szóba került ez a téma. Először a társaságról: 2 férfi és 4 nő, mindannyian körülbelül 30 évesek, kettő férjnél van, többi már régóta kapcsolatban él. Ők azt mondták mindannyian, hogy nagyon ritka volt nekik az olyan barátság amelyben nem volt szex.

A barátságban sokkal több a szerelem, mint a szerelemben.

Paul Géraldy: Szerelem 

Szóval vannak akik így gondolják. Én nem! Szerintem egyértelműen lehet barátság fiú&lány/lány&fiú közt. Nem azt mondom, hogy mindenkinek lehetősége van erre, nem azt mondom, hogy ugyanúgy kezelem a fiú és lány spanjaimat, nem úgy értem, hogy köztük nem jöhet létre szerelem (ismerek olyat akinek élete szerelme a legjobb barátja, míg a másik tudja, hogy így van, és csak barátként tekint rá és így is nagyon jól megvannak), hanem azt, hogy vannak olyan helyzetek amikor létrejön (létrejöhet), és hosszú távon is sikeres lehet egy ilyen kapcsolat.

A barátság mélyebben van, mint a szeretet, és mélyebben, mint a szerelem.

Hamvas Béla:  A láthatatlan történet

Szerintem a barátság a kölcsönösségen alapul. Tehát amit ő nyújt számodra, azt te is visszaakarod (ez benne a csodálatos) neki adni. Azt akarod, hogy te is tudjál vele úgy bánni mint ahogy ő bánik veled.

Abban gondolom senki sem kételkedik, hogyha nem is legjobb barátja, de azért olyan ember akiben a legjobban megbízik mindenkinek van. De nézzük mi is a szerepe egy legjobb barátnak:

  • végtelen szeretet nyújtása
  • végtelen bizalom feléd
  • végtelen biztatás
  • végtelen (számú) tanácsok adása
  • végtelen empátia irántad
  • veled van (amikor, ahol kell)

Félre ne értsetek, ez nem azt jelenti, hogy nem vitázhatsz vele, nem utálhatod őt egy darabig meg ilyenek. Ez szerintem tök normál. Viszont amikor kijössz a rossz hangulatodból bocsánatot kérsz, és vissza tudtok térni a megszokott kerékvágásba. Sokan úgy gondolják, hogy a legjobb barátoddal tudod csak megbeszélni az intimebb dolgaid. Lehet, hogy ebben én túl liberális vagyok, de szerintem ha igaz barát, akkor mersz beszélni vele a szexről vagy bármiről. Ha pedig a szerelemről szeretnél beszélni valakivel, akkor kitől is tudnál megtudni többet mint olyan valakitől aki nem olyan nemű mint Te!

Valamelyik - ritka intelligens - tini oldalon azt olvastam, hogy igenis létezik fiú-lány barátság, de biztos, hogy lesz egy "szerelemkör" (vagyis, hogy az egyik fél belezúgik a másikba). Ugyanitt azt írják, hogy ezt ajánlott úgy 'megoldani', hogy egy időre megszakítotok minden kapcsolatot (de kérem, ez hol megoldás??? - ez maximum a probléma kikerülése). Megoldás például az lenne, ha leülnének, tisztáznák a helyzetet, az okát a szerelemnek, és keresnének mindkét félnek egy partnert. Ha meg mind a két fél beleesik a másikba akkor meg nincs gond, szakítás után (legalábbis szerény véleményem szerint) minden mehet a régiben.

A barátod az, aki mindent tud rólad, és mégis szeret.

Elbert Hubbard

Ezzel az idézettel kapcsolatban akartam volna még írni, de nem tudok mit, annyira tömör ez a mondás. És ez most olyan, mintha Elbert Hubbard seggét nyalnám (pedig nem tudok róla semmit - de cikí...).

És igen, ez tipikusan egy olyan téma amihez nagyon szeretném ha kommentelnétek, mert ebben mindenkinek nagyon különbözik a véleménye.

Címkék: nem vélemény közösség én férfi szex szerelem barátság idézet iskola mosoly szeretet barát esztók

 

A bejegyzés trackback címe:

https://altervilag.blog.hu/api/trackback/id/tr281408009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

z@lán 2009.09.26. 18:16:29

sztem létezik fiú&lány között barátság, de az h mindent elmondjanak egymásnak főleg a 'szerelmi életüket', azt én nehezen tom elképzelni... 1előre ennyi

ics 2009.09.26. 19:02:04

@z@lán: JUJ, legalább valaki nézi! szóval nem tom, én monnyuk esztókkal MINDENT megosztok, de lehet h csak azért mert én vok a hülye...

turczia42 2009.09.26. 20:03:26

ez felettébb lehetséges pisti(h hülye vagy), de én se hinném, hogy szimplán ne lenne lehetőség arra, hogy egyszerű barátságot alakítsunk ki ellenkező nemű társainkkal...

ics 2009.09.26. 20:33:06

@turczia42: és sztd szerelmi/intim ügyeket meg lehet osztani egy ellenkező nemű emberrel (persze ha vagytok elég jóba)???

turczia42 2009.09.26. 20:43:26

@ics: csak és kizárólag akkor hha a másik fél tudja h mittomén szerelmes vagy másba, ő szerelmes másba és ezt te tudod és így bele lehet törődni, h tuod a másik szerelmi ügyeit, DE te mégse fogsz beleavatkozni... egyébként meg nem...

ics 2009.09.26. 20:47:20

@turczia42: ok, kösz... ez így logikus.. bár az élet nem (legalábbis asszem)

kabe96 2009.09.27. 11:14:36

"és sztd szerelmi/intim ügyeket meg lehet osztani egy ellenkező nemű emberrel (persze ha vagytok elég jóba)???"
lehet. kölcsönösen megbíztok egymásban akkor lehet.

ics 2009.09.27. 11:26:35

@kabe96: én is ezt mondom,fiam.. azt hangsúlyozom, hogy nem a nemen múlik, hanem a bizalmon... legalábbis szerény véleményem szerint.

Shanizmus azaz Kacifántos Jack .(Joe haverja) (tör · http://www.shanizmus.blog.hu 2009.09.27. 14:08:23

sziaICS!
sztem van barátság fésl am ez sztem tisztanormális és semmi különcdolog nincs benne...nekem ott van hannuka a legjobb bnőm és bende meg micó a legjobb haverjaim...meg még egy csomó ember de nemtom micóék olyan nemtom bendével nem bírják egymást szal ezolyan más

Shanizmus azaz Kacifántos Jack .(Joe haverja) (tör · http://www.shanizmus.blog.hu 2009.09.27. 14:12:25

amgondoljatok bele h olyan esetis lehethazegyik tag a barátságban meleg

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a NĂ©pkertben.

süti beállítások módosítása